Profi szöveg nélkül nincs jó weblap

Manapság már alapkövetelménynek számít, hogy egy cégnek saját weblapja legyen, hiszen enélkül szinte lehetetlen az érvényesülés az üzleti életben. Akinek nincs internetes oldala, szinte olyan, mintha nem is létezne. Ezt a tényt – az online elérhetőség nélkülözhetetlenségét – mára a legtöbb vállalatvezető, döntéshozó felismerte, azonban sokan még mindig ugyanabba a hibába esnek: nem fordítanak kellő figyelmet honlapjuk minőségére.

írásKönnyen ügyfeleket veszíthet az a cég, amely saját arculatának megalkotásakor nem veszi elég komolyan – a külcsín, a formai követelmények mellett – a tartalom minőségét, és hibáktól hemzsegő szövegekkel igyekszik jó képet kialakítani magáról és eladni szolgáltatásait, termékeit. Hiszen egy potenciális új megrendelő vagy üzleti partner óhatatlanul is ennek alapján ítél meg egy számára mindaddig ismeretlen céget – a honlap elsődleges szűrőként funkcionál. Éppen ezért – velük szemben – nyilvánvaló versenyelőnyhöz jut egy igényesen kivitelezett, színvonalas weboldallal rendelkező cég.

Sok vállalkozásnak ugyanakkor nincs meg a szakértelme ahhoz, hogy honlapját a céljainak leginkább megfelelő, magas minőségű szöveggel lássa el, vagy éppen a cég marketingmegjelenéseit, PR-cikkeit a kellő színvonalon kivitelezze. Ebben segít egy profi szövegíró, akinek feladata, hogy egy bizonyos tartalmat olyan köntösbe öltöztessen, ami a lehető legpozitívabb képet festi az adott vállalatról, termékről, szolgáltatásról, amely ezáltal lényegesen könnyebben eladható lesz. Egyértelműen megtérülő befektetés tehát egy szakember igénybevétele a tartalomfejlesztés, szövegalkotás terén – tudhatjuk meg Sipos Zoltán marketing-szövegíró blogjából.