Hatékony reklám: PR cikk

pr cikkekA PR cikkek, az elmúlt évek megváltozott marketing szokásai és az internetnek köszönhetően, a kommunikációs fejlődésnek a szüleménye. Ha meghatározni kéne, akkor egy PR cikk tulajdonképpen egy intézményről, vállalatról, termékekről stb., pénzért írott cikk, ami egy adott médiafelületen jelenik meg.
Ez egy olyan reklám, ami önmagában nem minősül reklámnak, ám mégis reklám jellege van, mivel a cikket író személy célja, hogy felkeltse az olvasó figyelmét és érdeklődést ébresszen benne, egy vállalat vagy annak termékei iránt.

Mi forradalmasítottuk ennek fogalmát, hogy ezek a cikkek még hasznosabbá váljanak. Továbbra is az adott szolgáltatásról-termékről szólnak, amik a PR cikkeket jelentik, azonban ezek olyan saját témájú oldalakon jelennek meg, amelyek egyben a vállalat weboldalát is támogatják. Ez különösen hasznos azok számára, akiknek webáruházuk is van, mert a folyamatosan változó Google keresési algoritmusok ellenére, még mindig képes segíteni a találati lista élén maradni, növelve ezzel az oldal látogatottságát.